Newsy z życia Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej: Pracowita jesień w Wirtualnej Studenckiej Firmie Konsultingowej

Sprawozdanie z działalności Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej
miesiąc: listopad
Pracowita jesień w Wirtualnej Studenckiej Firmie Konsultingowej
Dzień: 3.11.2016 r.
3-go listopada odbyło się wyjątkowe spotkanie Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej. Zamiast typowego dnia pracy  dr Agnieszka Połomska – Jasienowska przygotowała dla nas ciekawy warsztat. Jego głównym celem było zintegrowanie wszystkich pracowników oraz zaprezentowanie znaczenia roli kierowników. W pierwszym zadaniu każdy pracownik miał krótko przedstawić grupie swoją cechę charakteru, którą będzie wykorzystywał do wzmocnienia zespołu Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej. Jak się okazało wśród naszych pracowników przeważały następujące cechy: ambicja, odpowiedzialność, poczucie humoru, spryt, lojalność i odwaga. Następnie pracownicy każdego z działów (również Zarząd) musieli zmierzyć się z bardzo kreatywnym zadaniem, które polegało na stworzeniu logo, hasła lub innej dowolnej formy, która będzie odzwierciedlała dział, w którym pracują. Ostatnim zadaniem było ułożenie „wieży Babel” ze specjalnych drewnianych klocków. To z pozoru proste zadanie, okazało się dla nas wielkim wyzwaniem pod względem komunikacyjnym w  naszym nowym zespole. Wspólnymi siłami udało nam się postawić wieżę i czas naszej pracy dobiegł końca.

z1
Zdjęcie 1. Wieża Babel – zespół WSFK

Dzień: 15.11. 2016 r.

W dniu 15.11.2016 na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki odbył się Dzień Otwartych Drzwi pod hasłem „Przywództwo w biznesie”. Wirtualna Studentka Konsultingowa brała w nim aktywny udział. Nasi pracownicy udzielali informacji maturzystom na specjalnie przygotowanym, firmowym stanowisku w budynku H. Natomiast Zarząd WSFK udzielał wywiadów dla lokalnego radia i telewizji oraz czynnie działał przy organizowaniu uczelnianego wydarzenia. Po prezentacji oferty Wydziału wszyscy uczestnicy przenieśli się do poszczególnych sal w budynkach A, H i C, aby wziąć udział w specjalnie zorganizowanych warsztatach. Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa zorganizowała szkolenie pt. „Zostań przywódcą, czyli o tym jak zorganizować udany event”, które zostało przeprowadzone przez Wiceprezes ds. promocji i rozwoju oraz Wiceprezes ds. ekonomicznych. Maturzyści oraz pracownicy firmy brali aktywny udział w zadaniach i dyskusji w ramach warsztatu. Na koniec pracowitego dnia odbyło się krótkie zebranie pracowników, w trakcie którego podsumowano całe wydarzenie.

z2
Zdjęcie 2. Punkt informacyjny WSFK – Dni Otwarte 2016

Dzień: 17.11.2016 r.
Spotykaliśmy się ponownie, po tygodniowej przerwie, gdyż 10-go listopada zaczęliśmy wcześniej długi weekend. Po tradycyjnej odprawie wszyscy pracownicy ruszyli do swoich działów, aby zrealizować przydzielone im zadania. Dział Analiz kontynuował prace nad projektem dla firmy Iglotex. Natomiast Dział Promocji zajmował się aktualizacją firmowego profilu na stronie  Facebook.com oraz na zakładce WSFK strony internetowej Wydziału EZiT. Dział Rozwoju tworzył program stażu dla laureatów Olimpiady Przedsiębiorczości, kontynuował pracę nad bazą danych potencjalnych przedsiębiorstw do współpracy, a dodatkowo tworzył profesjonalną ofertę firmy. Sekretariat zajmował się swoimi podstawowymi, cotygodniowymi obowiązkami oraz wykonywaniem plakietek dla pracowników. W Dziale Księgowości także tworzono program stażowy, gdyż do tego działu również dołączy jeden z laureatów Olimpiady. Dodatkowo tego dnia odbyła się rozmowa Działu Księgowości z Zarządem, która dotyczyła możliwości rozwoju oraz organizacji szkoleń dla pracowników tego działu. Zarząd skontaktował się z przyszłymi stażystami i objął ich swoją opieką. Podjął również pierwsze kroki niezbędne do nawiązania współpracy z kołami naukowymi oraz innymi firmami symulacyjnymi z całego kraju.

z3
Zdjęcie 3. Dzień pracy w WSFK
Dzień: 24.11.2016 r.
Ostatni dzień listopada był dla Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej wyjątkowy, ponieważ nasz zespół powiększył się o dwoje stażystów: Sandrę Stępniewską i Patryka Prusinowskiego z Zespołu Szkół Rzemiosł Artystycznych w Jeleniej Górze. Laureaci Olimpiady Przedsiębiorczości odbędą swój 3-misięczny staż w wybranym przez siebie Dziale Rozwoju, a opiekunem stażu została Kamila Kaczmarek – Kierownik Działu Rozwoju. Pozostali pracownicy po powitaniu nowych członków zespołu oraz po tradycyjnej odprawie zabrali się za realizację swoich zadań.  W Dziale Analiz zajęto się wprowadzaniem wyników do Excela z pierwszych wypełnionych ankiet  dla firmy Iglotex. W Sekretariacie przygotowano niezbędne dokumenty dla stażystów, oraz zajmowano się rutynowymi czynnościami.  Dział Promocji rozpoczął przygotowania do akcji charytatywnej, która odbędzie się na naszym Wydziale na początku grudnia. Dział Rozwoju wdrożył do pracy stażystów oraz kontynuował pracę nad bieżącymi zadaniami.  Zarząd rozpoczął pracę nad aktualizacją strategii, celów strategicznych, funkcjonalnych i operacyjnych Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej.

z4
Zdjęcie 4. Pracowici stażyści – Dział Rozwoju

W Wirtualnej Studenckiej Firmie Konsultingowej przy wspólnej pracy bardzo szybko minął nam listopad. Mamy nadzieję, że kolejny miesiąc będzie obfitował w równie ciekawe zadania, którymi będziemy mogli pochwalić się w kolejnym sprawozdaniu.   


Zespół Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej
V-Student Consulting Sp. z o.o. 
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem