Uwaga!
Dokument który oglądasz stracił ważność. Może zawierać nieaktualne informacje.
Działalność Biblioteki Filii w czasie pandemii
Zwrot książek w czasie pandemii:
Od 4 maja 2020 r. zwrot książek do Biblioteki Filii jest możliwy przez wrzutnię znajdującą się wewnątrz budynku przy wejściu głównym od ul. Nowowiejskiej, w dniach od poniedziałku do piątku w
godzinach od 7:00 do 15:00. Studenci przystępujący do egzaminu dyplomowego zobowiązani są do wcześniejszego rozliczenia się z Biblioteką Filii.
Wypożyczalnia:
- Biblioteka Filii jest nieczynna do odwołania - o wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco,
- w czasie zamknięcia Biblioteki nie będą naliczane opłaty za przetrzymanie książek,
- nie ma możliwości rezerwacji, zamawiania i wypożyczania zbiorów,
- nie jest wymagana osobista wizyta w celu aktywacji nowego konta bibliotecznego. Obecnie konta są aktywowane zdalnie przez bibliotekarzy,
- wypożyczone książki można prolongować samodzielnie - po zalogowaniu się na swoje konto biblioteczne.
Zasoby elektroniczne:
- Dostęp do baz danych z komputerów domowych dla pracowników, doktorantów i studentów UE możliwy jest przez serwer PROXY. Instrukcja rejestracji usługi proxy
tutaj.
-
Dostęp do książek na platformie Ibuk Libra można uzyskać za pomocą kodu PIN. W tej sprawie należy wysłać maila na adres: libra@ue.wroc.pl.
Platforma IBUK Libra oferuje: dostęp do pełnych tekstów książek i czasopism w wersji elektronicznej. Poradnik do pobrania w linku.
Uwaga !!! Informacja dla osób, które mają problemy z logowaniem do serwera Proxy.
- Po skonfigurowaniu dostępu przez serwer Proxy, przy próbie wejścia na przeglądarkę, pojawi się okienko logowania, w którym należy wpisać login i hasło dla serwera Proxy. Login i hasło jest
takie samo jak do poczty pracowniczej lub studenckiej (Studenci przy loginie wpisują tylko nr indeksu bez domeny..@student.ue.wroc.pl).
- Pytania w sprawie dostępu do baz, licencji itp. prosimy kierować na adres: malgorzata.wecko@ue.wroc.pl