Marketing regionów turystycznych

Marketing regionów turystycznych

Absolwent studiów I stopnia kierunku TURYSTYKA specjalności MARKETING REGIONÓW TURYSTYCZNYCH uzyskuje tytuł zawodowy licencjata Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jest przygotowany do pracy w jednostkach administracji publicznej, organizacjach profit i non-profit, organizacjach samorządu gospodarczego, regionalnych i lokalnych organizacjach turystycznych, instytucjach około biznesowych, lokalnych grupach działania i innych strukturach współpracy i współdziałania w sektorze turystycznym (np. euroregiony, klastry). Jego szeroka i interdyscyplinarna wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu turystyki i marketingu terytorialnego wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rynku pracy. Cechuje go kreatywność, inicjatywa, samodzielność zawodowa i zdolność do podejmowania ryzyka. Dysponuje wiedzą o walorach turystycznych, podstawach kształtowania atrakcyjności turystycznej obszaru, respektowania w działalności zasad zrównoważonego rozwoju oraz umiejętnościami organizowania, koordynowania i współdziałania w sieciach na rzecz tworzenia i promowania produktu turystycznego regionu. Posiadane umiejętności w zakresie komunikacji w relacjach z instytucjami, także w językach obcych, uzyskane podczas uczestnictwa w wykładach, ćwiczeniach, zajęciach terenowych, a także wizytach studyjnych, czynią go otwartym na wyzwania współczesnego rynku turystycznego.

Absolwent specjalności MARKETING REGIONÓW TURYSTYCZNYCH jest przygotowany do pracy zawodowej na stanowiskach: specjalisty ds. public relations, specjalisty ds. współpracy w organizacjach turystycznych, specjalisty ds. informacji turystycznej, animatora czasu wolnego oraz inicjatora i koordynatora tworzenia produktu turystycznego.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem