Rada Menedżerów Biznesu i Administracji

Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu od wielu lat stara się rozwijać działalność naukową i dydaktyczną na najwyższym poziomie. Czynimy wszelkie starania, aby utrzymać wysoki poziom kształcenia ma Wydziale dostosowując programy studiów do coraz bardziej wymagającego rynku pracy. W obszarze naszych zainteresowań jest również rozwój badań naukowych we współpracy z szeroko rozumianym otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Wyrazem tych działań było powołanie 21 września 2012 r. Rady Menedżerów Biznesu i Administracji (RMBiA) Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Rada Menedżerów Biznesu i Administracji skupia przedstawicieli Pracodawców oraz pracowników naukowo-dydaktycznych i studentów Wydziału. Wśród członków RMBiA znaleźli się przedstawiciele banków, przedsiębiorstw i organizacji turystycznych, przedstawiciele administracji samorządowej, przedsiębiorcy i menedżerowie. Rada Menedżerów Biznesu i Administracji działa zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie, który został ustanowiony przez Dziekana Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a kadencja Rady trwa cztery lata od momentu pierwszego jej posiedzenia i upływa z końcem roku akademickiego.

Do zadań Rady Menedżerów Biznesu i Administracji należy:

27

Posiedzenie Rady Menedżerów Biznesu i Administracji


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem