Opiekun Klienta (Jelenia Góra, Bolesławiec, Wrocław)
Pracownik będzie odpowiedzialny za:
• realizację wyznaczonych indywidualnych celów sprzedażowych,
• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
• udział w zewnętrznych akcjach marketingowych,
• budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne procedury,
• obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia min. średniego (mile widziane ekonomiczne lub pokrewne),
• doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze Klienta,
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług finansowych,
• umiejętność badania oraz identyfikacji potrzeb Klienta,
• postawa otwarta na Klienta,
• zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,
• umiejętności obsługi komputera pakiet MS Office,
• zaleta dodatkowa: ukończony kurs kasjera walutowo-złotowego,
• zdolności organizacyjne i samodzielność działania.
Predyspozycje osobowościowe:
Poszukujemy osób otwartych, z pozytywnym nastawieniem do stawianych zadań, oraz zaangażowanych w realizowane cele.
W Plus Banku:
• zdobędziesz doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności,
• otrzymasz możliwość rozwoju i awansu,
• poznasz specyfikę pracy w bankowości,
• staniesz się członkiem młodego dynamicznego zespołu.
Oferujemy:
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
• pracę w miłej atmosferze,
• wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• ciekawy system szkoleń,
• pakiet socjalny.
Szczegółowe informacje udziela Anna Kupczak email: anna.kupczak@plusbank.pl, numer telefonu: 728 828 546